Szegedi Bárczi Gusztáv Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Óvoda és Általános Iskola

Nyitvatartás:
 Hétfőtől - Péntekig 7:00-18:00

Zánkai élmény beszámoló

Rengeteg felejthetetlen élménnyel gazdagodtak iskolánk tanulói, amit kirándulás során a Balaton-parti Zánkán szereztek. A kalandokkal és vidámsággal teli három napot tudhatnak maguk mögött a gyerekek. Az út már elejétől fogva izgalmasan telt. A buszunk, majd később a vonatunk hosszú útra indult, tele vidám diákkal és izgatott tanárokkal. Már az úton is kacagtunk, zenét hallgattunk és megbeszéltük, hogy melyik programot várjuk a legjobban. Kalandra éhesek voltak a gyerekek, és nem is kellett csalódniuk, hiszen több érdekes programban is résztvehettek.

Az első napon meglátogattuk a zánkai tábor cirkuszát, ahol lélegzetelállító zsonglőrködést és bámulatos artisták műsorát láthattuk. A cirkuszi előadás olyan varázslatos volt, hogy szinte nem akartuk elhinni, amit a szemeink előtt láttunk. A nevetéssel és a tapssal teli sátor éreztette velünk, hogy itt a kalandok világában járunk, és bármi lehetséges.

Másnap hajókázás várt ránk a csodálatos Balatonon. A víz hűsítő simogatása és a part menti tájak lélegzetelállító szépsége mindenkit lenyűgözött. Szép napsütéses időnk volt, a táj varázslatos volt. Este színházba mentünk, ahol a gyerekek örömmel követték János vitéz kalandjait, és együtt izgultak, hogy vajon sikerül-e megmentenie Jancsinak Iluskát. A színpadi előadás nemcsak szórakoztató volt, hanem sok tanulságot is tartalmazott.

A kirándulás során természetesen nem maradhatott el a Balatonban való fürdőzés sem. A tiszta víz és a homokos part mindannyiunk számára tökéletes kikapcsolódást nyújtott. A gyerekek vidáman pancsoltak és ugráltak a hullámok között.

Az utazásunk végén, amikor felültünk a vonatra, és visszanéztünk a Zánkán töltött három napra, alig tudtunk elszakadni a tábortól, és az ott szerzett élményektől. Az ilyen a kalandok, pozitív élmények örökre megmaradnak emlékezetünkben, mosolyogva nézünk majd vissza rá. A kirándulás nemcsak egy egyszerű utazás volt, hanem egy olyan élmény, amely összekovácsolt minket, és melyet soha nem felejtünk el. Egy igazi kaland volt, ahol új barátságokat alakíthattak ki a gyerekek, és megismerhették a Balaton varázslatos világát. Egy dolog biztos: a Zánkán töltött idő alatt szívünkbe zártuk a Balatont, és ez az élmény örökké velünk marad.