Tisztelt Szülők/Gondviselők!
Iskolánkban is elérhetővé vált az e-ügyintézés. Melynek keretében az alábbi ügyek intézhetőek:
-beíratkozás általános iskolába
-mulasztások/igazolások ügyintézése
-csoport/osztály váltás kérelmezése
-bizonyítvány másolat kérelmezése
-személyes adatokban történt változások kezelése
Az óvodai ellátás után a tanköteles és iskolaérett gyermeket a szülő/gondviselő köteles beíratni a lakóhelye szerint illetékes vagy a választott iskola első évfolyamára. Amennyiben a választott iskola igazgatója a gyermek felvételét elutasító döntést hoz, a szülő a gyermekét a döntés jogerőre emelkedését követő öt napon belül köteles beíratni a kötelező felvételt biztosító iskola első évfolyamára.
A beiratkozást a gondviselő kezdeményezi a kérelem benyújtásával.
Tisztelt Szülő / Törvényes képviselő!
Felhívjuk a figyelmét, hogy a beiratkozáshoz szükséges adatok online beküldése esetén is a beiratkozás napján az általános iskolában a SZEMÉLYES MEGJELENÉS KÖTELEZŐ! Erre az alkalomra kérjük vigye be az általános iskola által kért, a beiratkozáshoz szükséges dokumentumok eredeti példányát. A beiratkozás pontos időpontjáról és a helyszínről az általános iskola honlapjáról tájékozódhat.
A magyar köznevelési intézményekben lehetőség van arra, hogy a gondviselő kérelmet nyújtson be a tanuló hiányzásának igazolására magánjellegű okokból (általában rövidtávú mulasztás esetén).
A mulasztás igazolását a gondviselő vagy a tanuló kezdeményezi a kérelem benyújtásával, amely a benyújtást követően ügyiratszámot kap és automatikusan hozzárendelődik a tanuló osztályfőnökéhez:
Az elektronikus űrlap kitöltésének a menete:
Az 'Tanulói mulasztás igazolása' e-Ügyintézési folyamat határozattal zárul, amely szintén a 'Folyamatban lévő ügyek'-felületen tekinthető meg vagy onnan pdf-formátumban tölthető le.
created with
WordPress Theme Generator .